Scorett Tiamo.....

Som i en dröm befinner den sig nu i min famn.......
The IT big Must have väskan!!!!!!!!!!!
Som jag trånat....som jag drömt..
Ett samtal bort och den sista väskan har jag nu betalat med mina sista pengar!!
Det är lycka........
Den är lycka........


Hittade den här första gången..: http://www.gt.se/mode/1.1714708/klingens-favoriter
Kollade efter den i butik men den hade inte kommit=(
Kollade efter en liknande i stockholm men fann bara en men den dög inte
Snacka om att den är den ULTIMATA Mia Väskan=)
Dragkedjor OCH NITAR!!!!
Im in heaven=)
LÄste på Kenzas Blogg ( http://kenzas.se/2009/october/shopping.html )att hon köpt en nu i dagarna så chansade och ringde till Scorett i Luleå idag och det fanns bara två kvar...3 timmar senare var min undanlagda den sista!!YES!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0