Sitter och dricker kaffe i snöiga Övertorneå by.

Erik och doggsen ligger å sover.
Hård dag idag!HUndarna fick sej en promenad tur med mej runt byn och Erik har varit uppe sen kl 6 å skjutit kalvar å kor som dom kallar dem.
PÅ typ två timmar ska jag vara färdig å klar å åka!
Festen börjar 18 men igår sku vi vara där redan 17 men nu fick jag reda på att de sku vara 16...
Så lite stress har jag men tog med min babyliss icurl så får se om man hinner göra sej fin i håret=)
Klädseln kommer mest troligt bestå av detta........................:::::

Grå kjol från Weekday...
Samt..

Rea fyndet från Hm med den fin bomulls spetsen som snygg detalj=)
Till de blire grov stickade strumpbyxor och mina kilklackade skor från vaga bond!
Hope i survive ute i kalla buschen?!.....=)'
Ha en trevlig kväll vänner!!


Kommentarer
FRida

thank´s a lot baby girl!!!

2009-10-17 @ 13:58:15
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0