Torsdags häng med Karin

Igår var de tvätt tid inbokat men så ville KArin ha med mig på stan å jag bangar ju så klart inte!!
Invigde mina nya heta skor från skopunkten och prommade in mot stan.

(skitig spegel??oooh jaaaa)

Och efter 4-5 timmar på stan höll jag på att dööööööööö av värk i fossingarna!!
SKorna e hur sköna å bekväma som helst men sulorna!!Plaane platta!
Måste lägga i en mjukare sula om de går in=)
Vi shoppade på som fan och jag inhandlade mej en ny kamera purse i lila från indiska även en större tesil därifrån.
Nårra andra små saker åså ett linne från Hm som ja får se om jag behåller=/
Fått så konstiga kurvor..Kallar dom för kärring handles!Innget passar längre=(
Vill bara dölja=)

Gjorde skita mummsens mozzarella å kyckling sallad till middag därefter for jag in till Kvantum för att handla käk innan hockeyn började kl 19!
Men där..mitt i allt när jag skulle hämta bananer så var min vagn borta???
Full proppad med MINA varor..
Irrade omkring som en höna i butiken och borta vid godiset står vagnen..
Nu med champinjoner och annati ??
Frågar tanten närmast om hon hade tagit "denna" vagn för den e min...Nä svarar hon...
Kollar mej omkring folk över allt, säger skit oxså har INTE tid med de här å lastar ur de som inte var mitt å gick mot kassan!!
Haha en kvart för sent kom jag hem så efter första perioden for vi till Benge å Fia där vi såg klart hockeyn och blev bjudna på fruktsallad!!!Hur gott som helst=)=)

(Favvotröjjan från Zara)

Ja å matchen va ju inte speciellt spännande..........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0