Ull Kavaj..

Igår kväll sydde jag klart kavajen. Efter lite svordomar, ett klipp i fingret och en trasig nål så blev den klar!
Blev verkligen super nöjd då jackan redan var ett kap!
Knappar ska bytas när jag hittar ett par fina och är lite osäker på längden men en decimeter kortare börjar jag med=)
Bjuder på en modevisning här:!...
Före

Dubbel knäppning och tant längd som jag kallar de då vi som är korta ser ännu kortare ut!
Efter

Behöll knapparna på ena sidan.


Sydde dit extra knappar.

Stängd=)

Volia!!
Ordinare pris 698:-
Mitt pris 150:-



Kommentarer
Ida

Vad snygg den blev!

2009-10-09 @ 14:25:19
URL: http://idanylen.wordpress.com
Eve

Du är duktigt du som ser potential i det mesta ;)

2009-10-12 @ 12:52:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0