Åh lovely day!!

Skönt som fan att vakna upp i sängen av att Käreste pussar en innan han drar iväg på jobbet........


Har precis kollat klart Days..Kommit fram till att fan va de e gött att snusa tjej Catch Eukalyptus=)
Ska ta mej två äggmackor sen väcka hundarna och ta med dom ut på en liten bus lekdag på ängarna!
KÄnner att jag vill hitta på nå ikväll..Har sutti hemma aldeles för mkt och eftersom min favorit aktivitet är shopping på stan så måååååste jag hålla med borta därifrån=)
Erik åker upp för att slakta tjur...KOmmer hem å åker igen!
What to doo??
Nä nu måste jag frulla!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0