En dagens!!

Idag och fredag har jag jobbat på Cubus vilket menas med att jag kan klä mej i annat än mina träningskläder som jag annars gör hemma=)!!
Dagens outfit blev



Linne Carlings
Jeans leggins Vila
Löv örhängen från Bik Bok som jag fick massa beröm för idag!!=)De du Anna-K!!
Igår efter jobbet blev de After Work med gänget på Bakfickan!Helt underbart mkt att välja bland så mätta blev vi=)
Kameran blev kvar i väskan men tror Ida fotade lite så ska sno bilderna!!
NU ska jag äta min banan å dricka kaffe å försöka hålla mig vid liv!!!
Vakande kl 02.00 å hade sjuuukt svårt att somna om då mitt hjärta slog så hårt att hela jag vibrerade!!!
Va som sker ikväll vette fan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0