Höst!

God morgon och eftermiddag!!!vaknade upp tidigt idag kring nio.
Såg på Rachel ray sen hoppade jag i prom kläderna och gick runt malmuddsjön med doggsen=)
Donna har börjar löpa idag och än så länge är inte Tingy Super intresserad men ska nog försöka para dom två¨då jag sen vill kastrera Tingy.
Tog på Donna tikskyddet idag och hon sprang runt som en galning , rullade runt på alla mattor och försökte få av den=)..Inte NÖJD!
                         
Igår kväll såg vi på en Wallander film........Boooooooooooooring.
Jag föredrar skräckisar och komedier framför kriminalare filmer=)
Men smaken är ju delad!HAr iafl sagt att jag ska följa med och se på "Flickan som lekte med elden"??
Tror faktiskt den är bättre än första filmen.
Igår åkte även säng gavel upp!!En malm....från ikea..Suprise??!?
haha nää fan va kass man e som har de mesta därifrån men de e fan bra priser och är man som jag/vi och vill variera sej ofta och byta stilar så e de ett bra kap!
Smyg fotade sov rummet igår när Erkan lagt sej å sova=)hehe

Men nu slipper vi oroa oss för fett fläckar på väggen =)
KÖpte även längre ben så nu har vi en "Hög" säng..LOVE IT!!!!!!!!!!
Nu ska jag laga mej lite lunch och påta på här hemma!!!
Tjoos!!
        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0