Jobbat!!

Idag har jag varit och inskolat mej lite extra på mitt nya extra arbete!!
Det har varit full rulle..Mkt kunder och massor av varor att fylla på=)
Älskar hårt arbete och nöjda kunder..å arbetskamrater då oxså!!
Var sviin kallt imorse så fick ta på mej höst mössan..Så jävla myys=)

(Ny linne från Lindex, super fin färg=))

Har just vart på låång prommis med Erik och nu lagar jag sen middag.
Det blir lax lasange!!Första gången så de blir spännannde=)
Nu återgå till köket!!
Just ja idag har jag köpt mej en blomma till köket som ska ha lila tema!!
Fin va?!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0