Myshäng med sjukling och söt liten fläckis!!!

Är man sjuk måste man faktiskt ut i friska luften tycker jag=)!!
Idag har jag rensat tankarna i solen och  busat med hundarna!



Sen prommade jag till Willys och inhandlade lite bak grejjor!
Polly och tranbärs mix!
Kakorna har gått åt snabbt sen sist så idag när jag ändå har super tråkigt tänkte jag baka nya!
Fast fler och nya=)!!!!!!!
3 olika kakor blev de med samma grund som sist!

1a Kakan= Polly, ljus och mörk choklad med seg marschmallow i?
2a Kakan= Nötmix, krossad vit och mörk choklad.
3dje blev gamla goa tranbärsmixen med vitchoklad i!!
Så himlans gott de ska bli!Får se om man kan hålla sej till godis lördag??
Troligen inte!
Vräkte i mej halva Polly påsen o soffan innan jag ens orkade ta mej till köket!Ej bra!
Medans kakorna va i ugnen stekte jag en snitzel med beasås och spaghetti..

Satt så där bra i magen...Nu ångest å sku behöva ta en prom men e så otroligt trött då jag inatt vakande av att de lät som vi hade inbrottstjuvar i läggan..=(=(
Fridis sa prom halv nie...
Orka eller inte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0