Ont i ryggen

Och så vaknade jag upp med huvudvärk....Den här dagen känns si så där.
Har massor av saker att göra så hoppas jag tar mej ur soffan.
Funderar mkt över livet å vad jag ska göra eftersom jag inte får några jobb..
Börjar bli fett depp och inte åt de bra hållet....
Små äter kakor å annat shit som gör mej rund å go istl för smal å het=(
När fan ska livet vända??Inte mkt som gått rätt till i mitt liv...Och ingenstans har jag tagit mej=(
Allt börjar oftast bra men så gör jag ett fel val och allt går rakt stupa fel.
Nä nu vill jag bara gråta.
Varför känns de som att de e måndag idag...Jävla Måndagar.
Bitter, ledsen och vilsen.................................




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0