Regn...........

Typiskt just när man laddat upp för en lång prommis!
Nå skit samma har massor att göra här hemma så ska ta tag i att hänga in alla provade plagg i garderoben...
Det som ryms då=/
Försöka fota upp allt som ska ut på tradera eller bloppis?Vad e bäst?
Så less på att vara pank!Men de e ju tur att man anpassar sej någolunda efter sin inkomst.
När jag hade arbete å fick ut en sjyst lön så shoppade jag ändå för mellan 2000-4000Kr som mest i månaden.
VAd blev kvar då efter räkningarna??Inget...Nu har jag typ en tusing kvar efter räkningarna.
Ibland två och då vill man ju göra roliga saker som att hänga med vännerna å göra äventyr å parta!
VAd finns då kvar att spara??NAda.......
Har inte kunna sätta undan pengar sen jag sa upp mig på Cubus. Mitt största misstag i livet just nu.
Men gjort e gjort....Livet måste ju leda till nåt annat nån gång snart hoppas jag!

Nu när jag kikar ut så verkar regnet ha lugnat ned sej men jag tror jag tar tag i röjjandet iafl!
Måste hur som helst promma in mot stan senare å köpa snus och några lotter!!!
Vinna Vinst!!!!!!!!!!!!!HOPPAS=)
Nu ringde brorsan och sa att dom fått en etta i stan!!WEI!!!
Så himlans glad för deras skull!Första läggan å så nära syster=)
Hihi nånting kul som händer iafl!!


Dagens Outfit blev mys baggy byxor, skönaste huvtröjjan åså Tingy i famnen=)
Donna e fortfarande skum å hoppar endast ned från soffan/sängen när posten kommer.
KAnske ont i tassarna??



Kommentarer
Tesa

Bara kämpa på, kommer en vändpunkt snart ska du se =). Fast jag förstår hur du känner dig, man blir grymt depp av att gå hemma, vara pank, alla andra jobbar. Man blir nästan sur på sin sambo när han kommer hem för att han fått vara och jobba och träffa folk osv. Sätt ut lite kläder så jag kan köpa. =)

2009-09-09 @ 15:56:22
Anonym

Gud så snygg du är utan transvestit-sminkandet! precis som gamla tider.... mer natural-mia ... PLZ för fan ..

:)

2009-09-09 @ 17:20:56
Mia

Haha transvestit smink!!De va ju fan illa=)..hehe blir lätt så när man e smink intresserad och vill testa allt nytt!Men ska ha de i åtanke vem du nu e=)=)

2009-09-09 @ 18:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0