Solbränd och finnig=(


Förra veckan insåg jag att jag ser ut som en snögubbe!
Så tog kosan mot bergvikens solarium en dag och fick lite färg=)....braaaaaa
Sluta där då??neeeeeeeee
Tre dagar senare gick jag dit åter igen..Denna gång med solariet liiiiiite närmare ansiktet.
AJ!
Sol BRÄND blev de rätta ordet!
För att inte spricka när jag ler så smorde jag  in mej med helson salva som då gett mej Finnar!!
Så nu sitter man här..bruna, Ja!men med två finnar över läppen å en feting på hakan!
Tonåring på nytt!
Vad har jag lärt mej av de här??
Förmodligen inget. Lär bränna mej fler gånger och rynkorna kommer jag att botoxa!
Peace out!
              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0