Svin Influensan!

Go Away!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kände när jag satt hos morsan igår att jag blev varm, fick ont i lederna och ytterligare en dag av huvudvärk=/
Tog två tabletter och prommade runt sjön med Friidis!
Kändes bättre efter de....
Vaknar idag mår fint..Får ett sms av mamma när ja ligger i sängen om hur jag mår idag!?
Bara huvudvärk svarar jag............
Eller INT!!!
När jag kliver upp och verkligenheten omfamlar med så har jag nu inte bara ont i lederna men även ont i halsen!
Jag bara fåååååååååår inte bli sjuk!!
INTE!!!!!!
Ska koka mej en kopp the nu iafl och knapra vitaminer av bara faan!
Kl 14 ska jag möta upp mamma på en kaffe..Där efter köpa ett bälte från Lindex och kolla på en Bh jag hittade på deras hemsida igår kväll!!Loving it!!=)

Bilder från Lindex Shop Online


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0