Ahaaaa en lösning!!

Förra året inhandlades ett par träningsbyxor!
Ett kap trodde jag. Med fickor på sidorna så man kan ha med sej börs, nycklar mm..
SKIIITTT..Byxorna var ju från Faan..
Hej halo camel toe...Glidiga så in i helvete..
Åkte upp i skrevet ,fickorna ovanför höftknölarna...neee jag gick på en nit.
Tills jag igår hittade dom i träningslådan..
KÖpte ju en ny tränings sweat tröjja från Nike i veckan..En lång en=)
Såååå lång att den går över å nedanför rumpan.
Byxorna hålls fast plus att jackan har fickor!
Jeas!!!!Hatar att slösa utan att bruka!!
Mia You did It again..Super lösaren=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0