It Only Happends To Me!

Hahaha ja de händer då FAAn bara mej!!
Idag när jag kom till jobbet var jag lugn och harmonisk.
Bussen kom i lagom tid så jag slapp stressa med kaffet och omklädningen.
Tar ALLTID en kaffe kopp innan jag börjar och nu när vi har tusen praktikanter så har kaffekannan en förmåga att inte vara påfylld när jag kommer.
Så som idag var den tom.
Drack en kaffe hemma på morgonen så ingen fara annars kan jag bli hysterisk utan mitt kaffe=)
Står å pratar med Lisen och spiller pulvret utanför och på golvet.
Börjar sopa upp och tänker att fan va skitigt de var här inne säger till chefen att jag dammsuger innan jag kommer ut till butiken!
BRA Mia säger han=)
Sätter på kannan med kaffe och dammsuger i köket och hallen.
När jag sedan ska dra ut sladden som jag satte i lampan ovanför köksdisken ser jag att jag lyckats få fast sladden i kaffe kokaren som har åkt om kull därmed är mina 8 koppar kaffe över HELA disk bänken rinnandes ned för golvet och ner i lådorna!!!!!!!
Under micron och diskstället!!!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!
Haha blev trippelt arbete. Det va ju inte direkt att suga upp åtta koppar varmt kaffe med disktrasan.
Fick offra min handduk och typ hundra pappers servetter för att få allt rent!!
haha fy faan...Jag säger då de..
Det händer bara mej=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0