Lindex

Idag på min lediga dag från Rusta tog jag på mej ett extra pass på Lindex.
Härligt med ett extra arbete som man kan kombinera med sitt fasta!!
Tjäna pengar i massor..hohoho me liki!!

Blev en stressig dag som FAN!!!
Började med att jag skulle springa till bussen då jag kom på att fan glömt börsen på jobbet ute på storheden..
Springer upp alla 7 trappor å tar en hundring från skåpet.
Joggar till buss-h-platsen där de står massa folk och väntar.
Andfådd frågar jag vilken buss dom väntar på då jag tänkte att jag kan ju hinna med halv nio..
Alla bussar är inställda säger en tjej...
??
Men varför står alla ¨å väntar då??
Tar mina snowjoggs och börjar kuta in mot stan.
Två minuter sen och genomblöt av svett ramlar jag in på jobbet!
Inte bara jag, utan även två andra som inte tog sej me bussen..
Asså att jag bor i stan, breve stan..ja de är bara en bro man måste gå över. Gör mej inte bara lat.
Men den bron tar 3-5 minuter att gå över och bussen tar bara 1-2 och idag var jag slö=)haha
PÅ jobbet försökte jag få tag på nån från andra jobbet som kunde hitta min börs å som tur var skulle MAria in till stan så fick min börs innan ja sku träffa *pip* för lite penga överföring.
Sen hopp i bilen för att hämta ut Eriks skjorta som var beställd från mitt junkyardkonto som skulle utlösas med min legitimation.
Tillbaka till stan för att hinna med lunch. Dagobert sallad..
Stress, vara social prata.
Fick i mej 8 kycklingbitar å lite matvete innan kl slog 13.45. Lunch slut.
Känna lugnet.
16.15 Promma hämta bil hos styvfar.
Hem äta upp lunchen.
Öppna post. Läser att jag betalat fel bank pengar SUCK.
Betala om räkningen till rätt bank. Posta jag vill ha pengarna på mitt konto brevet.
Ta en Treo. Pust.
Men GLad är jag för de!!!!

Nu ska jag banne mej ta en Dusch!
Drömma mej bort till sol och värme istl för snusk slasken=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0