Middag!

I onsdags blev vi bjudna på Max mat från jobbet.
Var sugen på nå nytt och efter att ha rådfrågat alla Max älskare blev de ett Deluxe mål!
Max de Luxemål75 kr.
Har ju just lärt mej tycka om bacon och ost kan man aldrig få för mkt av.
Gudomligt gott!!!
Så gott att jag vart tvungen att testa göra en liknande idag fast hemma=)
Resultatet blev en Goare, nyttigare och ett ägg rikare hamburgare!!!

Utan Pommes så klart!

Nu äter jag Anthon Bergs choklad, dricker mjölk och har ingen som helst plan för beach 2010 kroppen!!=)


Vi tar den som den kommer=)..Jobbar ju  ändå  hela sommaren så!
Pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0