The Loser Club

När jag satt och tatuerade mej igår så är Tomas  rätt bra på att prata...=)
Igår berättade han om en Klubb..The Loser Club.
För folk som aldrig får saker i livet att gå riktigt rätt..
Citat..Det är som urinet konstant rinner över huvudet..eller nå sånt haha
Jag har själv haft ett ganska så tufft liv till o från. Gjort saker jag ångrat. Inte fått saker att gå rätt till åså kan jag vara jävligt klantig!
Gårdagens fortkörning var ju bara en ren miss..Finns ingen som kör lagligare än mej..möjligtivist mamma=)
Idag vaknade jag av Eriks väckar klocka..4 GÅNGER!!!!!!!!!
Tack för den!
När jag väl somnade om resulterade de i att jag inte vaknade av min egen..
Utvilad kl 10 vaknade jag själv och allt jag skulle hinna idag är som bortblåst!
Suck....
Skulle kunna skriva en bok om allt skit som hänt men då skulle jag bara känna mej tragisk..
Istället får jag tänka på allt det roliga och positiva som hänt i livet.
Och alla saker som faktiskt har gått RÄTT till=)
En sak är säker!Jag har en del funderingar och frågan är ju om man ska *....* länge till??


Helt enkelt bara jag..What can iyou dooooo..!!??=)


Kommentarer
Jensi

Det är väl det som är Livet. Man gör rätt, man gör fel. Man väljer rätt. Man väljer fel! O när man ligger där på dödsbädden med näsan i vädret då är man jävligt klok och vis!

2010-04-09 @ 10:59:26
URL: http://jensi.blogg.se/
Mervi

Mia, "Life Is A Lesson That You Don´t Learn Until You´re Through".



Alla mina val jag har gjort i mitt liv har lett mig dit jag är idag. Jag har många frågor att ta itu med fortfarande men flera stora frågetecken har jag löst.. Varför gjorde jag så? Varför gjorde jag si? Varför känner jag såhär..? Och så vidare..

Livet är fullt med överraskningar. Vare sig man vill det eller inte. Och det alldeles för många människor gör, är att slösa bort sitt liv som om dom hade ett extra liv insatt på banken. Kör hårt! Låt ingenting vänta!



Kram!

2010-04-09 @ 18:51:54
URL: http://sightforsoreeyes.blogg.se/
Eve

Mia, du är en av de ärligaste och omtänksammaste jag känner... Livet visar sig tyvärr inte alltid från sin bästa sida, men stundvis så är det ju bara så bra. Ska förresten bli spännande att få se din tattoo. Kramar

2010-04-09 @ 21:40:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0