Today is tuesday!!!

Vaknade pigg som fan kl 05.00...Ont som FAN i skavsårs hälen och det Riktigt pulserade!!!!!!
Försökte stå ut smärtan men när Erkan drog till jobbet vid sex steg jag upp och tog en Ipren sen somnade jag sött om=)
Denna Tisdag har jag cyklat till Frida sen har vi prommat in till stan och mött upp Malin för en lunch/frukost för mej på Mat & Prat..
Red Hot Chicken sallad blev de!MUMMA!!!!!!!
Trevlig dag som fan och nu när snön e borta från balkongen lär jag nog spendera mina lediga dagar där=)
Outfit- Idag rotade jag fram nå gammalt från garderoben..

Men riktigt vår fräsch kände jag mej=)..Solen gör mej så GLAD=)!!!!!!

Blev desto mer shopping idag så här dagarna innan löning=)..

De e ju dött inne i butikerna så man har ju all chans i världens att fynda vilket jag givetvist gjorde..

Äntligen tog jag mej råd att köpa Nike tröjjan från STADIUM!!!!!


Sista exemplaret nedsatt från 599:- till 399:-..*GILLA*
Blev två påsar till men vad som är i dom spar jag till en annan dag!
Nu ska jag åka iväg till Karin i sann tisdag Desperatewives anda!!=)
Tror allt Mari svart å skulle dyka upp med kakor?!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0