Vilken för jävla fin grill kväll vi fick!!=)

Vilken för jävla fin grill kväll vi fick!!=)

BJöd hem goa vänner på allt utan köttet!!De fick man valfritt ta med sej de man ville=)

Jag fick mej ett välförtjänt glas vin!!Som jag längtat=)

Gjorde en ny typ av bakad potatis som var super gooood=)

Älskade vänner=)

Preggo Ellinor!!=)

Tingy beslutade sej för att ta en sitt paus...Fast på Donna!!haha


Snabb blogg Erik säger att nu äre FILM!!!!!
Mer imorrn!!
Slänger upp en kass suddig bild på tatueringen när den e ny smord!

För er nyfikna=)
Bättre bild kommer!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0