Djur mönstrat!!

Att jag har dille på djurmönster är det nog ingen som missat!
Men igår gick jag just liiite over the top!!
Torsdagens inköp blev massa zebra..och lite leopardmönstreat!!
Och glad är jag för de=)

Svart brottarlinne, svarta blancka jeansleggins med skinndetaljer, Strumpbyxor till min fina gröna kjol, randigt baslinne med leopard pussmun=)



Två leopard koftor och en tunnare topp som jag nog ska lämna tebax.

Söta hjärt örhängen..Mönstret, ja ni ser ju=)

Dyra örondroppar för 225:-, bas ögonskuggor från isadora, beige. Rimmel, grön-grå och en kajalpenna i grön metallic!

Lycka är att shoppa!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0