Fredag och en spontan kväll på färjan!=)

Satt i mys pys kläderna, tofs i håret och chattade med Mattias!
Klockan var kring 21 tiden...
Vi ska på färjan säger Mattias!Ska du ME???
Japps!Säger jag=)
Öh va..ska du svarar han??Ja men orka bjuda med mej å sen dissa..
KLART JAG SKA MEEE
Haha fast nu var de ju inte så han menade=)
EN halvtimme senare och lite klet på ansiktet befann vi oss på färjan för att ta EN öl!
Jo men tjena visst!Ni vet väl alla hur de gick??=)
Kom hem fyra på morgonen. kl 8 ringde väckar klockan för jobb öppning kl 9.
Seg dag med lite kunder men de gick an=)

Det var en galen men rolig kväll och jag hade sjuk magvärk dagen efter för att vi haft så kul ihop!
Jag missade natt doppet men de tas igen nästa gång=)



Kommentarer
HeidiK

Ja verkligen en toppen kul kväll ;)

2010-08-04 @ 15:25:42
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0