Lördag och inflyttnings fest hos Mari och Anders

Efter fyra timmars sömn var de en segstartad party Mia som entrade huset i rosvik.


Men de bjöds på bål så svepte och en öl på de så var man game!


Vi grillade och åt gott..


Anders hade fyllt år och de firades med det "lilla" bålglaset=)



Vi Spelade öl spelet till sent på morrn men till slut hade jag svårt att hålla uppe ögonen.
Tog en snabb blund sen följde jag till stan å fick hoppa av hemma på malmudden.
Skönt att vakna upp i sin egna säng=)
Var FET sugen på MAx. Och när jag väl köpt hem mina goa Max mat så hade jag fått fel!
IGEN!!!!!!!!!!HELVETE!!E dom helt inkompetenta!??
Tre gånger sa jag till kärringen vad jag skulle ha?
Ett friscomål med råg bröd.....Alltså med bacon, ost och rödlök.
Fick en burgare med gul lök, inge bacon, ost och tomat?
Vad fan e de????
Smakade skit oxså..
Nu för tiden så har jag fått mer fel hamburgare än rätt så måste nog byta till korvgubben.
Bitter..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0