Mår kalas efter Kalas helgen=)!!!

JObbat på veckodagarna och supit på helgen!=)
Eller i torsdags blev de ett glas vin hos Friis och victor!Mummade kebab på området.


I fredags hängde jag med Hedi och Mattias..Först en liten fest på Örnäset!

Mot stan och såg Hoff maistro??Grymmmast var dom iafl=)
Kul med lite underhållning vid framträdandet!


Träffade farsan och styvmor i öltältet!!=)Mkt trevligt!

På lördagen drog jag till jobbet, svårt förkyld och lite sömn...Men de fick gå an!
Förfesten blev hos bror och Sussi.



Ett intensivt drickande så vi skulle hinna se Takida.
Efter lite tjafs om vilken scen dom spelade på så gick vi FEL!!!!!!!!!
Och sen fick vi gå runt hela jävla stan från varvsgatan för att ta oss in. Det sög balle!
Vi missade massa låtar=(..Men jag och Nicke röjde på bra retsen av kvällen=)

Träffade massa gott folk och hade en riktigt kanon kväll men en massa roliga händelser.

Slänger upp retsen av bilderna på facebook imorgon!!=)
Goo natt!



Kommentarer
Ida

Ser ut som ni haft riktigt kul och bra musik i år också! Synd man missade det! Kram

2010-08-09 @ 07:54:53
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0