Min lediga torsdag!Löningspengar= Shopping!

9.43...Befann mej i kö på vårdcentralen. Stressad..
MInns inte om jag hade tid kl 9.40 eller 9.50.
10-13 personer före mej=/..Opps!Hoppas på 9.50 tiden=)
9.55 betalade jag och nästan lika snabbt träffade jag docktorn som sa att vi hade mkt lite tid kvar!
Jag skyllde på mkt folk i kön innan mej=)Hon gick påre!
Det konstaterades iafl att jag hade en inflammation på yttre trumhinnan efter snart 2 månaders lock i örat!
Så snart blir mina goa arbetskamrater glada över att jag hör vad dom säger=)
Dagen har fortsatt på stan..Shoppat shoppat å shoppat!!
Träffade Anna-K för en fika på Åhlens!Hon hade vart å gjort DOM snyggaste ögonfransförlängningen jag sett=)
Blev grymt sugen men man får betala ett maffigt pris=)
Vad som shoppades kan ja visa imorrn..
Har idag avslutat ett Solsidan maraton!!Att jag inte sett den serien innan!?
Den ÄGER juh!!!

Dagens outfit blev lite Rock!!Black funkar ju alltid liksom=)

Imorgon ska jag bjuda Elli på lite nybakat bröd!!Och så ska jag få träffa lilla söta Elias ¨å mysa lite=)
God natt folket!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0