Morgonstund har bröd i mun=)

Har just slängt ihop en bröd deg!!Sippar på kaffe och ska strax gå ut med hundarna!
Har sovit sjukt dåligt inatt då jag haft örondropparna på vänster sida så fick jag ju inte sova på den sidan..Men jag har ju cp ont i ryggen ocxså och sova på höger sida gick si så där..
Sover ju dagligen med öronproppar då jag inte tål alla ljud..de va ju lätt att sova utan?Nä
Så kring sex imorse satte jag i en öronpropp ¨på vänstra örat..och somnade om på vänster sida ...djuuupt=)
Blev väckt kl 10 av Friis som frågade om jag ville komma på taco middag!?
ABSOLUT!!!!!!!!!!
Har alltid så roligt ihop med Frida=)
Sist hade vi ju grill midagen som blev super god!
Har öppning kl 9 imorgon så någon alkohol blir de icket!
Har glömt å visa en av mina snygga t.shirtar jag köpte på Carlings senast..
Enbart 99:-..sitter som ett smäck på mej!

Hade på mej den hos Frida sist så kom å tänka på den nu=)
KÖpte en blå ocxså..:

Men den har jag inte hunnit inviga=)
Nu ut på Prommis!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0