Taco Kväll!!!!!!!!!

Gisses så många frukost bullar de blev!!!!!!!

Men fick äta själv för lille Elias hade knorrat inatt så Mamma var trött och behövde sova!
Vi ses ju imorgon=)

Jag har istället tagit tag i städningen!!Som galen jag varit!!
Äntligen testat min vakkumpåse jag köpt...Den var kul!!

Steg ett. Fylla med kuddar!Snippa igen.

Dammsuga tills den krympt klart.

Spänna åt och sätta ned i bagen och zippa igen..men min gick inte att stänga=/..
Hade nog för mkt i!

Resten av dan har jag Dammsugt, skurat, tvättat och mkt mer!
Nu ska jag göra mej klar inför tacos middagen hos Friis!!
Alltid lika kul att bli bort bjuden=)
Love ya All!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0