Vilket flyyyyt!!


Idag bara gick alllt min väg!!
Lyckad dag på jobbet. Fick tusen saker gjorde plus mer=)
Kändes som allt jag tog i blev guld!
Sa till Heidan att fan jag MÅSTE ju köpa en triss lott nu när allt flyter på så bra=)
Sagt och gjort!
Vinst på 25Kr. Förlust på en..Alltså ligger jag minus 25 kr men jag VANN JUH!!!=)

Från jobbet blev de raka vägen till Elli och Johan. KArins Tacogratäng stod i ugnen och i brought the tortilla chips åså givetvist Pepsi Max!
God sallad till de åså Mariå  Anders hand plockade hjortron och glass till efterrätt.
Sen blev de Elias mys för slanten..

Så mys vi hade de trots lite magont..
Efter lite smekningar på magen och nynnandes sång vimmlade ögonen=)
Imorgon ska ja träffa syster yster och go Edwin innan jag drar till Boheden på dop!
God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0