Juldagen

Märks att folk har jullov av statistiken!!
Knappt man har orken att göra nååå själv...
Började me att halsen var retig igår morrn...
Inatt vaknade jag av massa led ont värk i kroppen...kunde inte somna om=(
Sen har jag hostat å hostat.....
Sitter hos mor nu å har ätit julmiddag igen=)
Väntar på fika...sen bär de iväg mot basta och öldrickandes..
Ska ha mej wiskey  så skit halsen ger med sej=)
Krog eller inte lär ju visa sej..igår däckade jag innan tolv=)

Nä nu börjar jag bli sugen på en fet jävla bärs!!Och ostisar=)
Fan så jävla härligt att vara ledig tills onsdag!
SKÅL!!


Kommentarer
J

Gilla :)

2010-12-25 @ 17:42:40
Bosse

Hittade du ngn ny telefon på rean? :)

2010-12-26 @ 22:55:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0