Ledi Ledig freeeeeee day


Glaaaaaaaaaaa idag!!

På något sätt har jag hamnat i sovkoma inatt...Blev väckt imorse tjugo över tolv....
Då har ja alltså däckat innan tolv oxså!!Gissa om jag kände mej knas i kroppen..Och huvudet bultade=)
Hade säkert sovit till tre annars...
Strax därefter ringde Sodexo och fixade mitt köksfönster så nu har jag en fönsterbräda igen=)
Fanns inte kvar ordinarie som är i grå granit typ..Utan fick en vit som jag tyckte var hundra gånger fräschare än tidigare och som dessutom matchar mitt vita kök!=)

Nya brädan=)

Före-

Tråååååk??

Visade han även min fönsterbräda i gästrummet som varit snett å vint sen dom tapetserade där inne och de visade sej att den brädan hängde på en skör tråd den med...
Ja eller den satt bara fast på ett "beslag"? istället för tre så han bytte snällt ut den oxså=)
Vitt och fräääscht!!!!!=)
NU e de dags att börja rulla iväg med bilen...SKriva hundpapper, hämta skjorta, lämna  och sen middag ute i Rutvik!!
Tjo hejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0