Snöstormen

Snöstormen satte sina kommunikations problem.........
Försökte komma in på bloggen men gick inte=(
Skulle ringa och ändra en bokning vars sista ändrings dag var igår men kom inte ens fram...
Hur som haver löste de sej=)
Var en trött dag igår....
Efter att halva stan blivit snöbelagd så tog jag mej iafl till MAX!
Beställa lite go käk...brummar vidare hem å vill snabbt innanför dörrn..
Men.......Möts av en Wika möblerbil som har fastnat...men ser en lucka och glider förbi=)
På andra sidan har två idioter parkerat mitt i gatan....Svär å står stilla så dom ska fatta att jag har ju faktiskt mat i bilen som jag vill ÄTA VARM!!!!!
Puckot i bilen längst fram gasar på som om de vore asfalt en solig sommardag......idiot..var väl rätt givet att han oxså skulle fastna.
Hade de inte varit enklare att låta mej köra förbi först!?
När han väl kommer lös så kör han fram 5 meter står stilla..men lämnar dörren öppen så jag knappt kommer förbi..........satan i gatan..
E de bara jag som kan göra bil i Norrland???
Bara vräka i sej ljumma pommes och en kall hamburgare..
Frågan idag e ju hur mkt min bil e insnöad??
Skönt att vara ledig iafl....LÅg i soffan med doggsen hela kvällen igår...
Åt julkola och såg på tv=)

Små slumrade i soffan kring 8 tiden=)
La mej till sängs kring halv elva och total däckade!Vaknade idag tolv timmar senare...
Låg kvar tills efter tolv och bara funderade över livet å myste med doggsen...
Nu e kl snart 1 och de börjar bli dags för frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0