Tha Party!!


Erika nyss hemkommen från sin utomlands resa åså jaaag=)
Gissa vem som åkte och solade idag??=)

Hur kul e de inte när ens inbjudna kommer i likadan utstyrsel??=)
Kolla in blondie till vänster åså jag hahaha


Party like a rockstar!!

Mitt fina fönsterbräda i bakgrunden  som sen åkte i backen å allt mitt pynt och vaser gick i krasch=(..
Men vad e en fest utan lite drama??hahaa


Syster och ölkvinnan!!

Strike a pose!!=)

Älskade systers Karl och jag....;0)

Brorsan och Sussi goooo!


Blev en grymt rolig fest!!Och sedan en rolig utgång på Allstars!!
MKt folk, härlig stämmning och roliga minnen...

*Puss å kram over and out....off i gooooooooo*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0