Att trotsa kylan i en vår jacka..

Ja då får man fan skylla sej själv!!
Brrrr så jag fryser=)
Har idag iafl klätt på mej;

Mött upp Maria på stan för en kaffe å kärleksmums från Holms konditori??
Hälsade där efter på KArin på jobbet åsås goaste Anna-Karin på Bik Bok där jag hittade massa nya vår favoriter=)
Men stad rundan var menad för Erik..Kärleks gåva på söndag??Vad ger man?
Kom iafl hem med den omgloggade Vit/randiga vår tröjjan från Hm.
Plus en thisa i större modell även därifrån för 49.50:- + rouge 20 spänn!!!!!
Bilder kommer=)
Ikväll ska KArin slinga mitt hår då löshåret jag beställde var liiite för ljust=)
Men precis den färg ja ville ha eftersom jag redan planerat ljusa upp håret inför våren!
Imorgon åker löshåret in!!LÄNGTAR!!!!!!!!!!!

Igår var jag oxså ledig och prommade till KArin å Gotland för en prommis ute på isen..

MIna hundar fick stanna hemma men Doris följde glatt med=)

Om ni kollar på mitt hår förstår ni hur kyligt de var...=)

Fin Doris!

Nu ska jag laga tacos innan jag åker iväg=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0