Härligt att vakna upp med huvudvärk??

Kanske har man sovit för länge då=)?
Gårdagens ansikts masker var helt underbara..Favoriten hette Crystal Mask och var en rosa kräm med små vita peeling bitar i och doftade ljuvligt vanilj/smultron!

Huden har fått ett härligt lyster..så Tummen Upp för behandlingar=)

Idag börjar jag kl 12-20.30...Blir nog inventering förtsättning på klädavdelningen.kul=)
Äggen är på G och jag sitter och dag drömmer om utlands resor..
Hoppas bara på att jag får en veckas ledigt på ny jobbet så vi kan sola, bada varmt!
I sommras satsade vi på en bil resA genom sverige till Danmark..De va kul de me=)
Men Inte lika varmt...
Här e vi på den fejkade palm stranden i Danmark=)


Havet var fullt av maneter så man tordes inte bada=/

Lovely vare iafl=)
Nu ska jag sluta dag drömma och göra mej iordning!!
Ha en underbar dag!!
Krams!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0