Hungrig!!!!!!

Skulle just ta mej ett härligt glas Oboy och hårdbrö macka.....
Men så har mjölk montret Erik varit framme och klunkat i sej de sista utan att medela mej..
Svär lite inombords...woi vitt...
Dock låg där några härligt iskalla öl som jag ska avnjuta imorgon då jag ska försöka ge mej på att baka en egen rökt ren pizza ala Eriks mors recept med mögelost å lingon på.....
Då behövs de en kall öl så dom fick snällt stanna kvar=).Då har jag nå att tråna efter..
Däremot är det ett stort frågatecken vad jag ska äta till frulle imorgon när jag inte vill sätta filet i te koppen?
En skål fil och flingor kanske??=)

Vad har jag haft för händelserik dag ida då??
Vaknade före faan..Alltså innan 9e..Tvär surade och tyckte att jag skulle sova en timme till..
Vaknade 12=)
Huvudvärk idag me kanske för att hade jag jobbat hade jag redan vid 7 tiden druckit två kaffe koppar och sedan utterligare 1-2 koppar till lunch=)
Treo is my best friend..Åså nässprayet så klart=)
Skulle ha fikat me MAria idag men blev inställt så intog slöa soffläget rätt snabbt och surfade bloggar och tradera till 3 tiden då de var dags att göra sej klar inför mammas middag åså sku jag ju skura så klart!
Men piller Mia började ju så klart med annat under vägen och började skruva ur lamp tänd/släckaren och skulle dit med min nya som är grå...När jag väl skruvat ut allt står jag där sen med en massa sladdar och ett stort fråge tecken..Klockan var nu alltså halv fem och jag är en halvtimme sen..som vanligt=)
Skööönt att bara släppa allt komma till morsan å bli bortskämd med go mat...
Blev snabb middag då jag sku iväg å vaccinera, besikta och Idmärka valparna.

Var till Stefan Rösäter på Lulsundet och han är verkligen att rekommendera..
Ställde hundra frågor om hundar och kastrering mm..Och han är verkligen en riktig lyssnare samtidigt som han gör arbetet i lugn och ro..Ingen stress och hejdå som på Gammelstads djursjukhus..
Sätter givetvist inte alla under samma fot där=)
Efter de blev de kaffe och godis skål hos Mami innan jag for hem och Anniz kom å hälsade på och myste med alla hundarna..
Blev lite godis och majs chips då me=)
Så nu sitter jag här ensam..Anniz har dragit hem och ingen macka fick jag=(
Hundarna sover och jag e pigg.
Just ja!!Det är Alla Hjärtans dag nästa söndag=)
Då vill jag ha presenter..I massor..
Ett tips att ge till din kärlek är att göra en personlig kalender med bilder på er och era minnen..
Den här fick Erik av mej i julklapp..Även om nog jag uppskattade den mer=)

Fin va??!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0