HUr glömsk kan man bli???

Glömde berätta om dagens...
Kokade en stor kanna kaffe på jobbet ska ta fram min mjölk som jag trodde fanns där??
Fan glömt mjölken i skåpet ??Inte där..
Ringer Erik å säger att jag nog glömt mjölken i bilen??Inte där..
Men då är den fan i mej på sko hyllan??Inte där..
I en påse på väggen då??Inte där..ingenstans.
Va FAN!!!!
Kommer hem kring 21..
Hittar mjölken instängd i  hundlådan..hahaha hur e de möjligt??
Och hur virrig kan man vara=)
Bara kasta!

Jo det var bara de=)

Dagens bild!

Alvin framskuttandes på morgon promenaden..Så fin så fin=)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0