Lördags kväll med hundbus

Och så har lill Brunis left the building och jag har tagit mej ett härligt dusch!!!
Jag har fått lite dåliga ät vanor nu när Erik varit bort helgerna..
Choklad och ostisar har stått på bordet vecka efter vecka och fortsätter jag så här så är jag snart tjockis igen=)
Bygga lite byrå var planen nu men va fan kl e ju elva och jag ska jobba hela dagen imorrn men e ju ledig måndag så tror jag skruvar ett tag iafl=)
Näst sista stängningen idag för denna vecka...och efter nära 50h arbete ska jag imorgon lämna lill Alvin..HUjja må ångest igen..Hoppas bara inte nya Matte blir sjuk igen. Jobigt att ställa in sej på att lämna sitt "barn" å sen ha kvar han en vecka till åså ska han slitas ifrån en igen..buhuuu..
Vem ska jag nu ha på bröst korgen när jag somnar..Donna är  ju på gränsen för stor=)

Även fast hon är liten=)
Idag har jag även klätt på mej vardags kläder!!Wippi..Jobbar ju i arbetsuniform så inte allti så nödvändigt att göra sej fin närman kliver in och av bussen!
MEN=)
Idag invigde jag mina jeans jag lyckades sy in igår åså min super billiga topp från hm 49.50:-

Och så även mitt nya hår (löshår)tjockare , ljusare och lite längre=)

Dock väldigt otvättat och rufsigt men jag är verkligen super nöjd!!!!!!!!!!!!
Blev skrämmande close up bilder..men de e bra nu kanske jag lägger ner chokladen ett tag hahhaa
God natt!!!

 



Kommentarer
erik

fiin

2010-02-21 @ 15:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0