Mååååååååååååååååhhh

Mupp fasikens....
Hur jävla typiskt är det inte när man gräver fram gammel mormors antika symaskinen från längst in och under i vindan (som för övrigt fungerar aldeles utmärkt) bara för att min NYA sy maskin är skit kass åså passar så klart inte vägg kontakten i dagens nymoderna vägguttag!!!heter de så?
Ska jag nu använda mina sprillans nya snygga byxor imorrn som måste sys in två storlekar så måste jag föröska mej på den ny gamla syisen som hoppar några stygn och bildar glapp..
Fan fan fan!!!Skit saker gjorda på 90-talet...stort SUCK:
Annars så har dagen varit ett enda stort FIJASKO!!!!!!!!!!
Idioter, några till dumhuvven, känningar av magsjuka åså denna jävla helvetes KYLA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Måtte morgondagen bli bättre annars gråter jag nog en skvätt.
Kanske gråter lite iafl för Brunis ska ju komma hit å han e ju hur söt som helst!!!=)


Kommentarer
HeidiK

Idioter, några till dumhuvven, känningar av magsjuka... vem av dom är jag? ;)

2010-02-19 @ 22:55:15
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0