En ledig onsdag....

Dags att ta mej i kragen och ut på en promenad i det fina vädret!!!
Tänkte gå till bergviken och ta en solarie stund då jag insett att vara blek och översminkad är fult på mej och att vara härligt solbränd och a natural kanske inte är snyggare men jag är fan less på att sminka mej helt enkelt!!=)

Rynkorna fixar vi med botox om några år...
Erik kommer ju ändå få försörja mej när han öppnar egen butik=)=)
Valparna som just har haft ett galet race i hela lägenheten har nu somnat in vid elementet= favorit platsen.
Är lika orolig varje gång jag lämnar dom i hund kojjan nu för dom har blivit jävligt trixiga och spänstiga på att kräla och hoppa sej ut ur den..
Dom får springa löst när jag är hemma och kan hålla koll på dom men annars är jag livrädd att dom ska fastna i sladdar eller bita i nå farligt mm...


Nä men om man sku gå ut å rasta stor hundarna!!!
Tjoos!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0