SKIT

Råkade trycka bort hela mitt tidigare inlägg morr.......
Ledig idag iafl..Hur skönt som helst att ligga kvar i sängen och mysa...
Steg upp åt korv macka medans valpisarna låg och sov i min tröjja=)
Missade igår att stan stängde tidigt och jag som hade legat och segat i soffan in i de längsta för att slippa promenera in i kylan..inte för att de blir varmare direkt haha
Eftersom stan stängde 16 så missade jag halva city rundan=(
Var sugen på att kika in på Lagerhaus och se om dom fått in några nyheter för 2010.
Jag är taggad till tusen att göra om alla rum i lägenheten och behöver inspireras .
Toaletten kommer möjligen se ut så här.

Leopard är ju sååå jag och fjärilar är så fina=)
Fast rosa är ju mer åt Vår/sommarn.
Erik skulle kunna  ha oranget i hela lägenheten men de kan han glömma=)
Snart kommer Karin och Gotland förbi hit och så ska vi ta en prommis runt sjön och kanske hitta på nå planer inför helgen=)

Hoppas ni får en lika bra start å¨dagen som jag=)
Tjoos



Kommentarer
sussa

Den tanken har slagit mej faktiskt :) men då behövs en större lägenhet, vi får knappt plats som de är nu :( Dags å flytta tror jag!

2010-01-06 @ 14:31:25
URL: http://sussnanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0