Färga håret?

Jag verkar ha köpt löshåret från HELL!!!!!!!!!!
Iförr gårr hade jag uppsatt hår enbart...När jag kom hem satt allt hår ihop som en korv----
suck..låt vara å borsta imorrn trodde jag..
Borstade igår...i typ en timme....fuck..de ser förjävligt ut!
Älskar mina slingor i ena studen och hatar i andra!
Vad tycker ni??
Brunt, blont, rött, ??
Typ svart??

Mahougny?

Intensiv rött??

Orange?

Slingit??

Mörkbrunt

Kastanj

Mörkt med röda slingor?

Mörk rött?

Ja herre gudars vad man provat på=)

Eller liite ljusare som jag har nu!

Har aldrig haft de lätt att hålla mej till en hårfärg men verkar ha pendlat mellan rött och mörkt!
Vad tycker ni???=)



Kommentarer
Carro

Som den näst sista bilden :) det var fint

2010-07-16 @ 12:37:11
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Fia

De mörk röda tyckte jag var fint, fast röstar nog ändå på sista bilen, som du har nu! :)

2010-07-17 @ 14:18:04
Anonym

mörkröda=)

2010-07-17 @ 16:43:33
Anonym

jag tycker du passar sjukt bra i de röda, den bilden med jeansjackan. svin snyggt

2010-07-21 @ 09:08:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0