Solat på Arons!


Jag och syster=)

Och Söt Edwin=)Snart lika lång som moster!

Idag har jag varit med syster och Edwin på Arons=)
Dom har badat och jag har pressat med olja och vattenspray flaska!

Bättrat på turkiet brännan=) som försvann rätt så snabbt!

Syrran pressade utan solskyddfaktor haha och i mina ögon blev hon RÖD men hon kallade de brun..vi säger så..*blink*..Jag har lärt mej efter utomlandsresan och använde solskydds faktor 15!

Stor killen=)


Mosters going!!!!

Efter sol, bad och lite solsting for vi mot stan och besökte marknaden som i mina ögon blir sämre för var år som går!Hoppas marknaden i övertorneå är lite roligare!!Var den förra året iafl!
En Donut var fick vi i oss jag och Edwin..Godast!
Sen höll jag på att dö av hunger så skjytsade hem dom å lagade mat.
Gick åt helvete då jag inte hittade ingredienserna så kastade i annat å sen hittade jag de som sku va i så kastade i de med...de slutade med någon konstig blek kyckling röra och pasta.
Inte Mumma men Ok.
NU är de fan dags för DEXTER!!!Se de=)

På 6an!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0