VÄRLDENS BÄSTA HUNDAR!!!!

HUr mysigt är de inte att stiga upp, dra upp persiennerna, lyfta upp täcket till hundarna och se hur dom fort kryper djuper in i täcket!!
Dom vägrar stiga upp!!!!!!
Så jag kan i lugn och ro sitta framför datorn och dricka en kaffe utan någon som helst press att gå ut och kissa dom=)
Thats my doggies!!=)


Som Gurra sa i lördags.
-HAde man haft så här många hundar skulle man inte behöva några vänner..Fan vad skönt!!
HAha inte för att jag Riktigt håller med där=)
Vänner, familj och kärlek är LIVET!



Kommentarer
Therese

Ja de är ljuvligt.. men from i går får Lykke inte vara i sängen mer, första året fick hon inte, sen har jag fuskat en del här i slutet.. men efter att ha tvättat täcken, kuddar, madrass, överdrag m.m m.m så får det bli så... ;)

2010-07-01 @ 23:22:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0