Gårdagens spenderades som sagt hos KArin och Gotland!

Gårdagens spenderades som sagt hos KArin och Gotland!
Det var hår fixningsdags!=)
Vi slingade ju mitt hår fast med en hårfärg i söndags vilket inte gav så mkt.
Igår slingade vi Karins hår och då blev det kvar lite blekmedel så vi kladdade på lite mera slingor på mej och jag blev jätte nöjd=)

JAg ska sätta i en koppar färg då jag vill ha lite oranga toner i håret nu i sommar=)
Duktiga KArin gjorde även en hårförlängning/tjockning på mej och nu är jag nöjdare än nöjdast med mitt nya hår!!!=)
Ni vet ju hur jag ser ut innan, så här blev det efter:

Blev lite tunnt i topparna då jag tyckte att håret jag köpt var lite ojämt tjockt!
Men om nån dag har allt gått ihop sej med mitt egna och ser mer naturligt ut!

Kolla in KArins grymma tavla på hon själv i bakgrunden=)!!I löve It!!

Nu äre dags att rulla mot jobbet!
11-20.30 låååååååååååååååång dag=)!


Kommentarer
eve

Riktigt fint med lite ljusa slingor till din (helt fantastiskt snygga) solbränna avis

2010-06-23 @ 18:03:55
Ida

Fint! Jag skulle också behöva få håret fixat av Karin! Tror du de går att sätta löshår i luggen? Haha...Frissan jag var till kapade av den på tok för kort så jag ser ut som en tönt nu! :)

2010-06-24 @ 07:18:23
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0