Kläder!

Blev ett klädes byte innan stan då jag har på mej ett par taighta byxor och muffins kärlekshandtagen ville envisas med att ploppa fram!
PÅ med ett större linne...BoJAh!!!!!!!


Och såååå det shoppades idag=)=)
Blev inga Lunarglides då det var slut i alla butiker i stan=/..Eller hittade ett par 39 men förstora=(
Shoppade massa rea istl..billigt ¨å bra för mej!

Från vänster.....
-Svarta stretch jeans 100:- H&M
-Magtröjja "fejkspetsmönstrad" 65:- Gina
-9 styckena örhängen 50:- Gina
-Kofta Grå 250:- NYTT! Hm
-Läppglans 10:- inköptes enbart för att korken var i zebra haha Hm
-Paljett topp 150:-, Ellinors ögon glimtade så fint när jag testade den så den bara måååste jag ha tyckte hon=)
-Aprikost linne med spets oxså den från Hm 50:-
-Persikofärgat läppstift Viva La diva 60:- Åhlens

Köpte även ett par trosor som på galgen hade min storlek. Och som klädesbiträde vet man ju ändå bättre att man måste ju även kolla lappen men nej jag kom hem med ett par i storlek 42....suck!

Hälsade på A-K på Bikbok å hon var så fin i sitt Thomas Sabo halsband att jag å ville ha ett!
Så var förbi frits ohlssons och valde ut ett halsband i längd och tjocklek samt berlock hängaren. Men dom hade INGEN berlock jag ville ha så sa att jag skulle spana på nätet innan jag köper halsbandet=) Känns onödigt annars!
Så nu budar jag på några via Tradera!

Kvällen har jag spenderat hos Karin och Gotland.
Mer om det imorrn god natt!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0