LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN!!!!!!!!!!!!!!

Wihiiiiiiii!!!!
Pengar görre mej så glad=) å att jag har kvar lön från förrA  månaden hör ju inte till vanligheten=)
Men det åker rakt till spar kassan..Vad jag nu sparar till??
Men bil, hus och barn nån dag kostar ju så lika att pengar finns=)
Idag ska jag möta upp Maria på stan och ta en fika/lunch..Kanske på dagobert jag e lite sugen på en mozzarella macka=)
Tror jag ska undvika affärerna men frågan e ju om jag kan hihi..=)
Sen så ere ju SOL idag oxså...Blåser som fan här på malmudden men väl inne i stan bland alla höghus brukar de ju vara lite vindstillare...Va fan ska man ha på sej???????

Förra året låg vi vid playan vid det här laget ..men det känns låååååååååångt borta nu=/ =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0