Söndag kväll

Dags att göra oss fina i håret=)
Tänkte att med min fina bränna kan de bli snyggt med lite slingor i håret?!=)
Men!NUe e de ju så att efter gårddagens slit så började jag flagna där bh banden sitter.
Stod i duschen å rubbade lite mer. Ja lite blev för mkt och nu är hela bröst korgen bar..
Ser ut som en fläckig jag vet inte vad!!!!!
Har smort in mej med Bus och hoppas på att jag snart får en lika snygg bränna där igen som jag har på benen=)
Hur som helst har jag haft Karin här ikväll..Vi har blekt slingor åså ska en ljus orange/koppar färg i.
Tycker att korall är så fint till brun kropp så tänkte att de kanske gör håret gott??
På tisdag ska vi slänga i löshåret..ÄNTLIGEN!!!som jag saknat tjockt fylligt hår=)
Och så ska jag göra KArin midsommar fin med lite blonda high lights=)
JAg jobbar dock hela midsommar helgen men känner inte att det brukar vara så mkt att fira heller!
Har tagit ledigt till Övertorneå marknad istl där det brukar vara fullt ös nmedvetlös=)
Hahaha nä inte så illa men förra året var vi där å vi hade så jäklans kul å jag träffade massa nya goa tjejer å killar!
(Från förra året-2009)
Då hade jag långt fint rött hår............(saknar)










(update!Hade köpt hem blond färg istl för blekning...miss i all stress då man sku iväg...det resulterade i att det är knappt en märkbar skillnad på håret nu som innan..får se om jag IDS slinga igen..på tisdag åker håret i iafl...längtar=)!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0