Trött hängig och risig

Hur jävla otur har man inte att man åker på nå jävla halsvirus så här inpå utlansresan på söndag=(
Har kännt mej uppsvullen å konstig i halsen några dagarnu och igår tänkte ja att de e lika att åka till Doktorn.
De visade sej som tur var inte vara någon infektion så slapp antibiotika som jag alltid får ALLA bieffekter av=)
Fick istl nån medicin som är avsvällande så jag ska orka prata och svälja!
Inatt trodde jag att jag skulle drunka i mitt eget saliv..
Är så svullen i halsen så de rann väl inte ned automatiskt haha utan ja vaknade flera gånger av att jag dregglade å hade svårt att andas!
Men idag på morgonen mådde jag sämst. Men efter en tablett mår jag nu mkt mkt bättre=)
Har gjort stan med mor idag!
Shoppat strandtofflor. Extern hårddisk från Elgiganten.
Aprikos Biker jacka från BikBok som har 50% idag=)
En nackkudde till flyget och en boola börs/förvarings plånka!
Tror de var allt..åså växla till turkisk lire!
Vi bor ju på all inklusive men man lär ju inte orka sitta där hela dagarna å jäsa=)
NU ska ja äta lite älgkötts pytt med fetaost=)MUMS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0