Fy faaaaaaaan....

Tungt i hjärtat just nu...
När man tror att man satsat och gjort rätt så får man en käft smäll i hur fel man kan ha..
Ibland ska man lyssna på andra...
Kommer ta tag i saken om så *.....* måste bli delaktig..Så deså!!
Tur det finns fina människor som är uppmärksamma och ärlig*;0)

Har just suttit å kollat igenom februaris bilder å insett att jag har fotat en massa till bloggen men inte ork eller glömt lägga upp!
På alla hjärtans dag tex fotade jag mina fina hjärtan örhängen=)=)

Trodde jag skulle bli överröst med rosor på jobbet av kunderna men inte en enda..=)haha


Här e lite söta bilder på Alvin med hans favorit gosedjur/leksak/juck kompis som jag fyndade på Ica Maxi=)



Somna med nallen kan man oxså göra=)

Nå så SÖT!

NU ska jag bege mej ut med mina större hundar i det fina vädret på en lite längre promenad.

Donna snöar typ hår över hela lägenheten så måste dammsuga oxså!
Åsås ska jag träffa Elli idag för en lunch på Olivers åså lite bebis shopping=)=)
Wiei!!
       
       Ellinor the pregneant one=)


Kommentarer
Ida

Vad är det som har hänt? :(

2010-03-05 @ 18:22:19
Eve

Inte kul med tråkiga överraskningar, vad det nu än är... Hoppas allt löser sig för dig. Kram

2010-03-05 @ 20:58:21
Anonym

Vad e de som har hänt? Låter inte alls kul ju :S Men underbara öghängen, fast jag älskar nog dina stjärn örhängen mest ;)

2010-03-05 @ 22:02:41
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0