Häng hos Karin och Gotland!

Det vanliga tisdags hänget med Karin framför Desperate housewiwes uteblev idag då de tydligen var inställt=(..
Men vi hade lika trevligt ändå och fixade in lite mera slingor i håret samt färgade de hasselnöt?
Vet inte hur de ser ut än då håret är blött!Men de blev säkert bra=)
Tjockleken på året känns ialf helt underbart!!!
Idag på stan invigde vi de nya Cafeet Koppar på kungsgatan.
Jätte trevligt litet cafe där man kan sitta å fika, liksom på Roasters sittandes vid ett bord tittandes utåt mot vägen å kolla in alla människor=)
Shoppingen blev inte lika lyckad som jag trodde då jag kände mej låååg och febrig till o från.
Men en topp från Hm och ett par rosa glajjor från gammel jobbet Cubus blev de=)
Imorgon är de lååååååååång arbetsdag på jobbet.
Tror jag ska unna med ett Maxmål maybe bara så man håller sej mätt looong time=)
Var sugen på pizza idag men orkade mej inte till grillen så blev Billys pan pizza..
Inte liksom lika bra!!Fortfarande salt sugen=)
Nä nu hopps i sängs!
Utan lilling men med två andra små=)


Kommentarer
smäm

åh, vilka söta!

2010-03-31 @ 14:36:19
URL: http://smam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0